Evert er klar U18-landslaget
Vi gratulerer Evert Dahlberg med uttaket til U18-landslaget!
Dette er tredje året på rad Evert er tatt ut til landslagssamling – en imponerende prestasjon som vitner om hardt arbeid, dedikasjon og stort talent.
Calix Black Ndiaye: «Som trener er jeg utrolig stolt av utviklingen Evert har hatt de siste to årene. Arbeidsmoralen, viljen til å bli bedre og måten han har tatt steg både på og utenfor banen har vært imponerende å følge. Uttaket til U18-landslaget er fullt fortjent. Samtidig er det kanskje det mest spennende at vi bare har sett overflaten av potensialet hans, det er mye mer i vente fra Evert.»
Nå er laget på vei til Sverige, hvor de skal representere Norge i kommende landskamper. Første kamp spilles allerede i tirsdag mot Finland kl. 14:30, og vises digitalt.
Oversikt over kamper
Vi ønsker Evert og resten av laget lykke til og heier på dere fra sidelinjen!

